עת לאתיקה - יולי 2021
שימוש בבאנר פרסומי באתרים וברשתות חברתיות 11 : עובדות המקרה עורכת הדין הפונה ביקשה לדעת אם באפשרותה לפרסם עצמה באמצעות באנר ברשתות החברתיות ובאתרי חדשות שונים. : עמדת ועדת האתיקה ועדת האתיקה הבהירה כי אין כל מניעה אתית בשימוש בבאנר פרסומי העומד בכללי כאמור בסעיף (Pop Up) הפרסומת, לרבות בנוגע לכך שאין המדובר בפרסומת קופצת 2001- , התשס"א ()ד( 5)( )א 3 לכללי לשכת עורכי הדין )פרסומת( 89800/ שא ועדת האתיקה המחוזית לשכת עורכי הדין בישראל - מחוז תל אביב לאתיקה עת
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyMTcwOA==