36 סיכום פעילות לשנת 2020 נהלי ועדת האתיקה המחוזית נוהל מס' 1.002 תאריך פרסום: 06.06.2019 טיפול בפניות ובמידע על עבירות משמעת נוהל טיפול בפניות ובמידע על עבירות משמעת א . כלל י 1. נוהל זה מפרט את אופן הטיפול של ועדת האתיקה המחוזית (להלן: " הוועדה )" , לרבות באמצעות פרקליט הוועדה, בפניות המוגשות אליה וכן במידע על עבירות משמעת שהגיע שלא בדרך תלונה. 2. בנוהל זה - "בעל תפקיד במערך המשמעת" חבר הו ועדה, פרקליט הוועדה, ב"כ הוועדה כמובנו בסעיף 63 סיפא לחוק לשכת עורכי הדין, התשכ"א- 1961 (להלן: " החוק )" , חבר לשכה המסייע לעבודת פרקליט הוועדה לפי סעיף 18 ג(ד) לחוק וכן חבר בית הדין ה משמעתי המחוזי. "הליך בירור" טיפול בפני יה, תלונה או ידיעה על עבירת משמעת שהגיעה שלא בדרך של תלונה, לפי כללי לשכת עורכי הדין (סדרי הדין בבתי הדין המשמעתיים), התשע"ה- .2015 " מענה סטטוטורי " העברת תלונה לתגובת נילון לפי כלל 4 (ב) לכללי לשכת עורכי הדין (סדרי הדין בבתי הדין המשמעתיים), התשע"ה- .2015 " פרקליט הוועדה " כהגדרתו בסעיף . 18 ג לחוק "צדדים לטיפול" מתלונן או מוסר מידע, ב"כ מתלונן או מוסר מידע, נילון וב"כ נילון. " קובלנה " כהגדרתה בסעיף 63 לחוק. " תלונה " כהגדרתה בכללי לשכת עורכי הדין (סדרי הדין בבתי הדין המשמעתיים), התשע"ה- .2015
RkJQdWJsaXNoZXIy MjU4ODMxMQ==